søndag 22. april 2012

Bedre tider!

Ble som først spådd denne bloggingen ... Jeg er fæl til å ikke følge opp slike prosjekter. Men nå må jeg ta meg selv i nakken og få lagt ut en del av de gode tingene som har skjedd det siste året.


Et lykkelig brudepar 
10. September ble vi lykkelig gift, all planlegging og strev ble vel verd det! Dagen opprant med solskinn og fuglesang, til tross for pissregn omtrent to uker sammenhengende i forkant. Det ble en fantastisk dag på tross av en brud med halsbetennelse (så ille at talen ble kansellert en uke i forveien). Til tross for at både mat og kake var noe strevsomt å svelge sitter jeg igjen med kun gode minner. Spesielt nå når alle takkekort er ferdig montert, det gjenstår bare å få de ut!

Tusen takk til gode venner som tok masse bilder av begivenheten, og spesielt stor takk til de som hadde vett til å filme både under vielsen og noen taler under middagen. Det blir utrolig mye man ikke klarer å legge seg godt nok på minnet når man er midtpunktet på en slik dag.

Etter det har hverdagen kommet og tatt oss igjen, og dagene fylles av jobb og andre fritidsaktiviteter.
Nå er det på tide å ta et virkelig tak i lavkarbo prosjektet, som har ruslet og gått jevnt siden starten av 2012. Jeg kjenner på en mye større energi i hverdagen, og ikke minst overskudd til å få gjort unna ting som har det med å bli liggende i ventehaugen.

De ferdige hobbyprosjektene skal fotograferes og legges ut, og mange fine lavkarbopplevelser skal det også blogges om utover våren.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar