søndag 29. april 2012

iHerb-besøk

Nå kan man ikke akurat besøke en web-butikk sånn bokstavelig, men man kan klikke seg rundt på sidene og av og til finner man GULL!

For et par uker siden var iHerb utsolgt for min favoritt belønning av Atkinsbarer, Peanut Buttercups. Dette resulterte i en liten klikkerunde og jeg fant noe annet spenende.

Det jeg fant var denne skjønnheten i stedet:

Sjokolademousse og karamell i en hendig liten størelse sånn at man kan spise opp hele uten å bli kvalm. Ja jeg kan ikke annet enn å anbefale Atkins endulge Chocolate Caramel Mousse Bar, den er helt fantastisk! Gubben syntes den smakte ganske likt Japp, noe jeg er litt enig i bortsett fra at Akinsbaren ikke er på langt nær like søt.


Så i dag er det gjort nok et kjøp fra iHerb, og jeg venter på pakke i posten om ca to uker. Gleder meg virkelig.

Heldigvis kommer de i fempakninger, så jeg berger godt de to ukene det tar før postpakken min kommer. En av grunnene til det er at jeg skjelden spiser en hel bar i slengen. Ofte kan jeg ta en bit eller to av en bar og så får den ligge til neste gang jeg har behov for noe godt. Av og til ligger de opp imot ei uke eller mer. Og det er mer psykisk enn noe annet. Jeg er nødt til å lære hodet mitt at det ikke trenger så mye sjokolade, og at det heller ikke trenger sjokolade ofte. Av og til er det dog godt å ha noe som man kan snope med god samvittighet og ikke ødelegge kuren. Man blir jo litt lei av tyggegummi.


En annen vidunderoppdagelse er dropsene til Fifty50 som inneholder mindre enn 1g net. carbs per servering (ca 4 drops). Dropsene er store og minner meg om de mamma brukte å kjøpe på tax-free i metallboks. Så man kan unne seg et drops i ny og ne, og med det ene dropset får man jo stillet den verste søthungeren

Så denne gangen la jeg til en karamellversjon i handle kurven og håper at de er like gode som fruktdropsene!






Da gjenstår det bare å si: hvis du ønsker å handle på iHerb kan du bruke koden: VIK796 for å få 5$ i rabatt på ditt første kjøp. Husk at du må holde summen i handlekurven på under 200 kr for å ungå tollavgift her i norge, og under 1.8 kg for å slippe en himmelhøy fraktpris. (Og du, frakten regnes utenom handlesummen din!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar